Bli frivillig medarbeider ?

Ønsker du å være frivillig medarbeider i Domkirken menighet? Du er hjertelig velkommen!

Vi trenger flere engasjerte mennesker både i barne- og ungdomsarbeidet, den diakonale tjenesten, gudstjenester og konserter.Ta kontakt oss og fortell om dine interesser og hva du har lyst til å gjøre, så forsøker vi å sette deg i kontakt med andre medarbeidere i kirken som kan finne oppgaver som passer for deg.

Oppgavene varierer, det kan være alt fra praktiske oppgaver som krever fysisk arbeid, til det å være til stede for noen som trenger deg. Noen oppgaver er små, og noen er store, men alle oppgavene er viktige.

Noen av eksemplene kan være å være med å rigge og gjøre klart til arrangement, snekre, sy, lage mat, være med og holde rent, bidra med ideer til nettsiden og hvordan vi kan nå ut med informasjon, være tilgjengelig for samtale, gå på besøk til noen som er ensomme osv.

Kanskje har du selv en ide om noe menigheten kan starte med, og ønsker å bidra til dette.

Vi håper å høre fra deg!

Bydiakon Tonie E. Steffensen
Tlf. 902 35 026
e-post: ts359@kirken.no